Nogle gange kan jeg købe ting alene på grund af deres indpakning. Sagde jeg nogen gange? Ofte. Måske…
Denne håndcreme fra TokyoMilk er næsten et eventyr værdig. Guld. Indeni og udenpå. Den har søskende, som er mindst lige så smukke og indbydende. En for enhver smag, tror jeg.
Jeg kan sagtens genkende Margot Elenas stræben efter perfektion, når det komme til emballage. Jeg har altid elsket at designe emballage. Fantasien får frit spil og hvor er det dog vigtigt med den indpakning, når man skal stå på en hylde ved siden af mange konkurrenter. Det er en udfordring at kalde på kunden så. Den slags udfordringer og deres løsning er noget, jeg virkelig kan fordybe mig i.
Det er nok temmelig nørdet, men tag endelig ikke fejl. Det er forførelsens kunst. Hvem har ikke lyst til fordybelse indenfor det felt? :-)
Når cremen så også viser sig at være rigtig god, er det kun en bonus. Nu skal den ikke kun tage sig ud, men også gøre gavn. Det er næsten ligesom at ramme TW i WordFeud, tænker jeg.
Hvem var det, der hviskede sær?
23 kommentarer
Christense
27. januar 2012 at 18:14Du er ikke spor sær, Lise Lotte. Jeg har fået den samme creme i gave og synes at både emballage og indhold er så fint, at jeg endnu ikke er har nænnet at klemme på tuben. SÅ er man sær :o)
Liselotte
27. januar 2012 at 18:44:-)
Liselotte
25. januar 2012 at 09:19I er allesammen – sammen med mig – beviset på, at det er af yderste vigtighed med lækkerhedsfaktoren, når det kommer til produktpåklædning ;-)
PS – cremen er både god og dufter dejligt, men du har ret, Hanne. Hvis skidtet lugter grimt, er det jo ligemeget med den smukke indpakning :-)
Eva_O
25. januar 2012 at 08:05Sær…?? Absolut ikke…!! Miljøskadet måske… Bare en lille smule… :-)
Hjortebjerg
25. januar 2012 at 07:54Hahaha, TW i Wordfeud….dejligt at vide jeg ikke er den eneste der sidder med den følelse;-)
GitteSP
25. januar 2012 at 07:42“SÆR” …… på ingen måde …. i min er det helt normalt! ;-)
Hanne C
25. januar 2012 at 07:00Godt at høre man ikke er ene ;)
Ulla Røjkjær
25. januar 2012 at 06:17Vi har nok alle sammen vores særheder Liselotte. Du deler dem bare med os andre;)))) og tak for det…
Djohanne
24. januar 2012 at 23:47Det er vel ingen skam at være til fals for smukhed.
Det værste er smukke parfumer der IKKE dufter godt;))))) Altså lige bortset fra at de jo er smukke for øjet.
Chriss
24. januar 2012 at 22:48Altså:P Dig og dit Wordfeud xD
Liselotte
25. januar 2012 at 09:18;-)
Kagekonen
24. januar 2012 at 22:00Sær… Var der virkelig nogle der hviskede sær… I så fald er jeg også sær, og det er måske slet ikke så ringe endda, at være lidt sær og til falds for eventyr og en god historie ;)
Rikke
24. januar 2012 at 21:29..det var ikke mig, der hviskede sær.. Jeg har også en svaghed for emballage. Særligt på læbepomader /læbecremer.. Beviset ligger i de ualmindelig mange læbepomader og -cremer, der er at finde i mine skuffer, skabe, tasker, kosmetikpunge, natbord, lommer… Og nogle af dem er suveræn gode :-)
Marianne FasterLarsen
24. januar 2012 at 21:28Jeg kan ikke høre nogen hviske ;-)
Marie
24. januar 2012 at 21:28Har lige kigget inden om TokyoMilk—det er da en utrolig smuk emballage, det firma anvender….og hvor betyder det meget!!!!!
Tante T
24. januar 2012 at 21:13Nikker genkendende… Jeg var engang lige ved at købe en pakke kiks i Netto, bare fordi jeg pludselig så dit design på pakken ;)
Mia Folkmann
24. januar 2012 at 20:43Jeg kan sagtens følge dig, for min rare mand fremstillede også tit emballage før i tiden (gør det stadig, men ikke så tit). Jeg fulgte med i kulissen og kom med opmuntrende pip og forslag ;-)
Marianne
24. januar 2012 at 20:19Ikke mere end de fleste andre ;0)) –
Sidsel
24. januar 2012 at 20:07Mig;-)) mig mig
Lis
24. januar 2012 at 18:43Ikke jeg, det første indtryk holder oftest.
God fornøjelse med indholdet.
Kh. Lis
Marianne Kruse
24. januar 2012 at 18:10Hverken kedelig eller sær. :-)
Pernille
24. januar 2012 at 17:53Jeg synes ikke det er sært… Tværtimod :)
Marianne
24. januar 2012 at 17:37Sær? Nei, såvisst ikke!
Hva skal man egentlig se etter når man kjøper krem?
Emballasje, ikke sant. ;)