Der er masser af dejlige øjeblikke, gode historier og sjove eller hyggelige steder, som jeg gerne vil dele med jer. Lige nu er jeg bare fyldt af alt det praktiske, som stadig venter på afklaring. Der er ikke overskud til meget andet end tøjvask, telefonopringninger og stille afventen, men alt det får da heldigvis også en ende, så jeg kan begynde at huske, at der også var skønt i Provence.
Så jeg får roen og husker, at jeg var klar. Helt klar. At det føltes som at komme hjem, da vi kørte ad motorvejen forbi Valence, Montelimar og Orange og lod Aix passere, mens genkendelsens glæde bredte sig i hele kroppen.
Alting får en ende. Også alt det, som tager energien lige nu. Lige om lidt… men først fokus på at eliminere.
PS – vi blev i går kontaktet af Novasols kundeservicechef Ingrid Vallin Jensen. Hun er vældig ked af vores oplevelse og enig i, at den er meget langt fra at være tilfredsstillende. I løbet af en dags tid eller to vil jeg vide, hvad Novasol synes en ødelagt ferie er værd. Så skal du høre nærmere. Indtil da venter vi.
13 kommentarer
Liselotte
27. juli 2011 at 08:52Vi er blevet kontaktet af Novasol. Vi afventer, at de indsætter penge på vores konto og så må vi jo se, hvad de mener, en ødelagt ferie er værd. I skal nok høre nærmere.
Anette Linnea
26. juli 2011 at 22:50Nu håber jeg Novasol kender deres besøgelses-tid. Du har rigtig mange læsere og vi er sikkert mange som nu har bemærket firmaet negativt. Jeg vil hvert fald følge, hvordan de behandler dig. Der skal meget til før de ikke får efterladt sig så dårligt et indtryk, at de vil miste mange potentielle kunder.
Tina - omme i London
26. juli 2011 at 22:33Hold da helt ferie, (pardon the pun!) jeg skal da ikke sige andet end Novasol faar laest og paaskrevet paa den side, men tilsyneladende helt fortjent! Poej poej med i morgen.
Lisbeth K
26. juli 2011 at 21:04Kæreste Liselotte.
Ja, jeg må indrømme jeg med glæde opdagede du var tilbage. ER tilbage – sund og rask og med familien i behold!!! Men jeg har læst dine indlæg med åben mund og polypper. Jeg har aldrig hørt om noget lignende, må jeg tilstå. Og mangler egentligt ord. Men glad er jeg for at have dig hjemme igen, har savnet dine skriblerier. Håber på rigelig kompensation for gener og uheld til jer!
Kærligst Lisbeth K
Anita
26. juli 2011 at 18:31Det undrer mig godt nok, at Novasol stadig kan have en forretning kørende, når man ser hvor mange negative udmeldinger der er at finde om selvsamme på Trustpilot. Jeg håber I alle, hver og én der har haft en møgferie med det firma, får en form for erstatning. Det mangler da bare.
Jeg vil glæde mig til at høre/se lidt mere fra det store udland. Det ser, møghus til trods, ud til at være et pragtfuldt område, der er værd at gæste :-)
Pialouise
26. juli 2011 at 17:45Søde Liselotte
Puha, sikke en ferie, jeg kan godt forstå, at I er frustrerede og stærkt utilfredse med Rottereden. Godt at der ikke skete noget med Kenneth.
Apropos Kenneth, så har jeg fået mit fine Blackhill garn, både den almindelige og den chunky af slagsen. Jeg er SÅ tilfreds, det er lækkert, og farverne er så smukke, at de er stillet til skue i reolen. Det må du endelig sige videre til ham :)
KH Pialouise
Britta
26. juli 2011 at 15:55Håber virkelig for jer, at I får en ordentlig afklaring, det er helt uhørt hvad I har oplevet, godt at I alle er hjemme i god behold !!!
Ulla
26. juli 2011 at 14:30Det er SÅ dejligt at høre at du virkelig var klar..
Skønt at du/I igen kan komme “hjem” til Provence
Kong Mor
26. juli 2011 at 12:42RÆDSOM oplevelse!!
Den slags uretfærdigheder kan få en til helt at glemme alt det gode der også er.
Håber I får oprejsning fra Novasol – og forsikringen.
Og husk at jeg kan hjælpe hvis der skal snakkes fransk!! Sig endelig til!
Randi
26. juli 2011 at 12:37Det er godt at høre, at ferien også rummede dejlige stunder til trods for de slemme benspænd, I var ude for.
Liselotte Kristensen
26. juli 2011 at 12:19Åh – at se bynavne og skilte igen og blive mindet om en fed fransk ferie. Stranden og markedet ved Frejus var så fine oplevelser
Lena
26. juli 2011 at 12:07Man kan så nemt lade de dårlige minder overskygge de gode…
Pernille
26. juli 2011 at 12:04Giv tid – siges der :)
Godt at de gode minder også presser på, midt i alt det der fylder lige nu.
Jeg håber telefonsamtaler og stille venten, ender med fornuftige resultater I kan være tjent med.