Har du sendt mig en mail og venter du på et svar, som aldrig kommer, kan det sagtens handle om, at jeg har mistet alt post, da computeren valgte at udånde uden forudgående aftale.
Gensend endelig, hvis du vil mig – jeg vil altid gerne dig :-)
Har du sendt mig en mail og venter du på et svar, som aldrig kommer, kan det sagtens handle om, at jeg har mistet alt post, da computeren valgte at udånde uden forudgående aftale.
Gensend endelig, hvis du vil mig – jeg vil altid gerne dig :-)
14 kommentarer
Tante T
25. maj 2010 at 13:45Hmmm… jeg har nu slet ikke sendt noget som helst nogen steder hen! Netværket er on/off (mest off) som det selv lyster.
Men der er da ingen grund til at fortvivle, – TDC kommer ALLEREDE mandag den 31. og retter fejlen!!
Såååå… nu må jeg hellere til noget mere kedeligt (regninger), mens der stadig er “hul igennem” :)
Liselotte
25. maj 2010 at 17:23Tante T, man må benytte sig af chancen, må man… og det skynder vi os så at gøre :-)
Liselotte
25. maj 2010 at 11:52Tak for omtanken, Rune – det var Bios’en, som trængte til en opgradering, ser det ud til, men et godt råd er altid velkommen :-)
Rune Gøgsig
25. maj 2010 at 11:37Hvis det er harddiske det er gået helt ned, så prøv enventuelt med det her program. Det har reddet mig for en disk. http://www.grc.com/sr/spinrite.htm så jeg har fået data tilbage.
Claus
25. maj 2010 at 09:43Gmail er et fint mellemlager – så kan man altid hente sin post igen via pop3…
Liselotte
25. maj 2010 at 10:15Ja, det duer måske, Claus – tak :-)
diana rose
25. maj 2010 at 02:37Jeg var heldig, da min maskine blev nedlagt af en mikroskopisk håndtaske, der efterlod maskinen med en ringetone et halvt minut – mailen fra jubii virkede fra andres pc-er, en bøvl-aften på mit lokale net genskabte hurtigt den anden, og på mirakuløs måde, fandt jeg selv den tredie ved at “rode lidt rundt”, og jeg sendte en stille bøn til vor herre og takkede ham.
En ny tast og 5 nye installations-cd-er klarede det – samt en tålmodig svigersøn, der ville ofre en lørdag aften på mig, og forsikringen dækkede rep. og cd-er.
Jeg er glad for mit forsikringsselskab, der også behandlede m ig godt, da min 11 år gammel Avensis brændte pinselørdag sidste år. Jeg fik en dejlig, handy Aygo i stedet.
Så jeg føler med dine trængsler, kære Liselotte.
nus fra Diana
Liselotte
25. maj 2010 at 09:41Heldigvis ser det ud til, at verden går videre, Diana – og det endda uden alt for mange skrammer ;-)
Liselotte
24. maj 2010 at 22:42Pernille, det er bare SÅ ærgerligt :-(
Ege
24. maj 2010 at 22:41Jamen så sender jeg fluks min invitaion igen ;-)
Liselotte
24. maj 2010 at 22:42Åh ja tak, Ege :-)
Pernille
24. maj 2010 at 22:05Æv!
jeg har oplevet det samme et par gange, og først i situationen forstået hvor mange informationer der ligger gemt i en mailbox.
Af samme grund har jeg valgt google mail. Forstår godt dit behov der ikke kan dækkes, men da jeg ikke bruger mailsystemet udpræget, virker det fint for mig :)
Håber ikke er der forsvundet alt for meget ugenskabeligt.
Liselotte
24. maj 2010 at 21:41Catarina, jeg venter på, at Google bliver lidt bedre til at lade mig indrette med de systemer, som fungerer for mig – så er jeg der igen, men jeg opgav, for den opfylder ganske enkelt ikke mine behov endnu :-)
Catarina
24. maj 2010 at 21:25Jeg oplevede samme problem, eller noget i samme retning dengang vi havde indbrud og vores pc’er blev stjålet – alle mails var væk. Siden da er alle mine mail-adresser (4 stk.) blevet hentet ind i google mail. Så er jeg sikker på at jeg aldrig haner i samme situation. :)