I går var jeg ærgerlig over, at jeg ikke havde fået garnet fra Holst Garn. Det kunne godt misforstås, for beklagelsen var ikke møntet på Helle, som hele vejen igennem har været mere end almindeligt serviceminded. Det var Post Danmark, som stod for skud, for de har ærlig talt ikke imponeret mig ret mange gange, men de slap gennem nåleøjet denne gang, da de for et øjeblik siden afleverede garnet ved hoveddøren.
Nu kan der strikkes igen og jeg er glad, men jeg synes, at Helle fortjener særlig ros for sin opfølgning på min ordre. Hun har endda tilbudt alternative løsninger, som kunne give mig muligheden for at få garn i hænderne inden pinsen for alvor gik i gang, så til hendes service er der bestemt ikke andet end ros og lovord. Jeg ville være ked af, hvis nogen misforstod, så nu skulle den hvalros vist være barberet og så skal jeg da i gang med rengøringen, så den levner plads til sol og strikketøj om et øjeblik.
3 kommentarer
Liselotte
30. maj 2009 at 13:26Pernille, det var præcis sådan dét var :-)
Louise, man kan blive noget så træt… :-(
Louise
30. maj 2009 at 13:00Postdanmark er en udfordning! Igår ringede de fra Fandango, de havde fået min bestilling retur, da jeg var ukendt på adressen… Føler mig nu ellers rimelig kendt her!
Så jeg kørte selv til Århus for at hente min pakke, tur/retur 90 km, længe leve Postdanmark.
Pernille
30. maj 2009 at 10:08Det jeg læste fik billeder, af dig hoppende af iver efter at komme i gang, frem i mit hovede. Jeg havde ingen assosiationer omkring sevice.
Bare så du ved det, og rigtig god fornøjelse :)