– ville jeg være rigtigt træt af dette her indlæg…
Søg på Jensens Bøfhus på Google og du vil opdage, at min sure kommentar rangerer som nummer tre.
Det ville jeg synes var rigtig kedeligt, hvis jeg havde ansvaret for reklame- og marketingbudgettet i den biks, for nok er papirtrykte reklamer ikke udgået af vokabilariet endnu, men som kapitalakkumulator, bør man ikke glemme internettet og den store magt det har.
Der skal profileres i cyberspace. Der skal brandes, den gode historie skal fortælles og der skal være interaktion i rimeligt omfang, så man undgår at en sur kunde rangerer som nummer tre på Google, som resultat af, at hun i sin tid ikke kunne komme i kontakt med firmaet via simpel e-mail.
Det sidste har man forøvrigt stadig ikke mulighed for.
Jeg får fortsat kommentarer på indlægget. Kunde efter kunde kommer forbi for at fortælle deres historier. Medarbejdere kommenterer med mellemrum, men uagtet at mange af disse medarbejdere forsvarer det ringe serviceniveau, så står kun én ting tilbage. Der ligger en stor samling dårlige oplevelser med Jensens Bøfhus i kommentarsporet på min side.
Måske kunne man synes, at min sure kommentar var ligegyldig og ikke værd at spilde tid på, men tiden har vist, at den skulle være set og kommenteret meget tidligere af andet end det unge serveringspersonale, som Jensens Bøfhus har ansat. Lige nu ligger der 74 kommentarer derinde og de vokser i antal, som tiden går.
Som firma skyder man sig selv i foden, hvis man negligerer, at kritiske kunder har adgang til internettet. Det startede som frustration over en manglende mulighed for at henvende sig via e-mail og er endt med at være en rigtig skidt reklame for Jensens Bøfhus.
Som firma kan man selvfølgelig lukke øjnene for den slags kritik. Man kan slå det hen, som en enlig svale, men det er en ualmindelig skidt investering, for de eneste, som så ikke kan se kritikken, er i virkeligheden firmaet selv og det burde vel være dem, som havde den største interesse i den.
10 kommentarer
Helle Lykke Madsen
3. marts 2010 at 12:13Helle
Hej!
Min mand og jeg, var på Jensen i Holstebro. Vi havde bestilt mad, drikke og 1 gang salat til min mand, jeg hentede salaten. Vi havde salaten til at stå midt på bordet, på grund af de små borde, jeg tog en´oliven fra min mands skål, så kom servitrisen og satte mig på plads, at det var 29,- pr. person, jeg blev helt sær og undskyldte at jeg havde spist en´oliven og sagde at han ikke skulle have mere end 1 skål salat, så var det vel ok, men det var det ikke og de skulede hele tiden, så pas på med at hente noget til en anden, for så tror de at man er salattyv.
kathrine
11. maj 2009 at 08:07vi var på jensens bøfhus i silkeborg igår d. 10 maj og har aldrig oplevet så drlig behandling. Vi sidder i 1½ time og venter på at få vores bøffer, vi havde godt nok fået vores snakckurve ( ikke forret bare noget man spiser mens man venter) efter vi var færdige medd et venter vi over 1 time på at vores bøffer skal komme. Vi spørger flere tjenere og de siger de snart er på vej eller at de skal tjekke op på det. Men når de går forbi os igen kigger de den anden vej og undgår at komme over til voress bord.
Hver gang de går forbi vores bord kigger de skullende over og kan se vi ikke har fået vores mad, men ikke noget med at komme og give en forklaring på hvorfor det ikke er kommet. Nej man lader bare stå til. til sidst rejser vi os og beder om at betale for de få ting vi har fået. Det eneste hun siger er, at de beklager men køkkenet har ikke lavet en fejl og giver os regningen på vores snackkurve, drikkevarer og min søns golden nuggets m.m.
Sådan nogen indkompetente medarbejdere.
Deres service niveau overfor kunden er uacceptabelt. De burde jo komme hen og spørge om vi havde fået vores mad, og at de lige skulle tjekke op på det, så man ved hvad der foregår i stedet for at man sidder i uvished og ser at andre omkring en får deres mad.
Jesper
20. november 2008 at 21:39hejsa.
Jeg har fundet ud af, at man ved at se kildekoden på de enkelte restauranters bookingmoduler, kan finde emailadressen på restauranten. Fx er emailadressen til Horsens-afdelingen 013bord@jensens-bofhus.dk, de andre afdelinger har bare et andet 3-cifret tal foran.
Liselotte
3. oktober 2008 at 08:15Hr. Jensen er smuttet… og måske han har ret i, at der skal andre kræfter til selvom konceptet i høj grad har vist sig at være bæredygtigt :-)
Mette, de kunne med fordel ansætte dig ;-)
Mette
3. oktober 2008 at 00:30Åh ja, du har så evigt ret. Det hedder også ‘issues management’, og er undervisningsstof på flere kommunikationsuddannelser. Men det er tilsyneladende ikke alle virksomheder som er lige fremme i skoene på den front. Måske skulle de overveje at ansætte en kommunikationsmedarbejder. Mig for eksempel :-) Man bør have respekt for bloggerne og deres magt. I USA er der jo flere eksempler på virksomheder, som ikke slap heldigt fra det møde.
PETER
2. oktober 2008 at 21:22Hr Jensen har taget konsekvensen :
http://www.fyens.dk/article/10.....er-tilbage
Liselotte
2. oktober 2008 at 18:37Jeg synes egentlig bare, at dette her med al ønskelig tydelighed gør klart, at det som virksomhed er rigtigt dumt at overse, at der findes et internet og nye medier, som gør det nødvendigt med lidt “overvågning” for at kunne kontrollere omfanget af “skader” og “sår” i cyberspace.
Leif
2. oktober 2008 at 18:16God service er desværre alt for ofte en by i Rusland i vores lille kongerige :(
Deborah
2. oktober 2008 at 16:13Det kan man virkelig undre sig over, og ja de må være trætte af det. Men et sted, synes jeg så de har godt af det. Læs iøvrigt disse to indlæg om Blogs og Facebook I, Facebook II.
Hanne
2. oktober 2008 at 15:27Jeps…enig
Man burde lave en gruppe på facebook også :O)