5

Syltet

Jeg sylter, men ikke mennesker. Det kender jeg andre, som g?r…

I uge 13 afsendte vi ans?gning om aflastning i forbindelse med ferie sydp?. Vi klagede samtidig over en souschef og hans misforst?ede forvaltning af lovens bogstav i forbindelse med en tidligere ferieans?gning.

I uge 14 ringede vi, for at sikre os, at ans?gningen var n?et frem. Vi undrede os nemlig over, at vi endnu ikke havde modtaget kvittering for modtagelsen. Vi blev oplyst om, at ans?gningen var havnet det rigtige sted og udbad os samtidig en skriftlig bekr?ftigelse p? modtagelsen derinde samt en tidshorisont p? behandlingen af samme.

I uge 17 ringer vi endnu en gang, for at bede dem sende de ovenfor n?vnte papirer, da vi ikke har modtaget hverken det ene eller det andet. Vi f?r mundtlig besked om, at vi kan forvente en afg?relse (godkendt eller videresendt til anken?vnet) indenfor 4 uger efter modtagelse af ans?gningen, hvilket vi ser frem til. Den skal ankomme i samme uge, hvis de vil overholde deres egne spilleregler.

I uge 20 sidder jeg fortsat og undrer mig over, hvor alle disse gode intentioner er forsvundet hen. Jeg har endnu ikke modtaget en bekr?ftigelse p? modtagelse af ans?gningen. Den har jeg til geng?ld f?et mundtligt helt tilbage i uge 14. Jeg har heller ikke, som lovet, modtaget en afg?relse. Den skulle v?re faldet i uge 17.

Vores sagsbehandler er langtidssygemeldt og det er latterligt umuligt at f? fat i de ansvarlige, s? lige nu f?ler jeg mig en smule syltet, hvilket nok desv?rre igen m? udm?nte sig i endnu en klage over souschefens forvaltning af lovens bogstav. Han sl?ser og spilder min tid. Den slags er kedeligt og anstrengende og betyder formentligt, at vores ferie m? opgives i ?r…

?v for en amat?r :-(

Du vil sikkert også kunne lide