Og endelig virker min side igen!
Ind imellem må man undre sig over, hvordan folk aka domænehotel-udbydere, omgås deres kunder. Jeg fejlmeldte siden for 2 dage siden og har stort set ikke hørt noget siden. Allersidste meddelelse der er flydt mellem os er, at jeg fortsat oplever fejl på siden.
Jeg har intet hørt siden – men nu virker det her altså tilsyneladende igen.
Naturligvis ville jeg synes, at det var rart at modtage en besked om, at de nu havde rettet fejlen, men den slags ulejliger man sig tilsyneladende ikke med. Irriterende er det.
Nå men alt det jeg ville skrive må vente, for der er besøg af svoger og svigerinde og det er både dejligt og rigtigt hyggeligt. Der grines og snakkes, helt som vi plejer. Morgenmaden venter og bagefter skal der igen snakkes om alt mellem himmel og jord.
Ha’ en god søndag derude :-)
9 kommentarer
Anja
19. september 2004 at 21:35Robert – vi er r?rende enige om, at B-one ikke lever op til egne opsatte succeskriterier, eftersom det ikke til dato er sket, at jeg har f?et svar p? en henvendelse i weekenden. S? deeet! Og du kan tro, jeg beklager mig over det – og s? l?nge jeg kan det, tror jeg ikke jeg vil skifte udbyder ;P Dovenskab har ogs? lidt ret *G*
Liselotte
19. september 2004 at 16:50?rhhh… skidt med det Robert ;-)
Bare de vil s?rge for at skidtet virker med lidt st?rre stabilitet end de ca. hver 5. gang jeg fors?ger med at logge ind for at skrive for ?jeblikket…
Robert Piil
19. september 2004 at 15:47Anja – Hvis man betaler et bel?b der er gangske meget mindre, end tilsvarende services fra seri?se firmaer, s? skal man – p? trods af reklamernes forsikringer om det modsatte – ikke forvente sig samme vare. Selvf?lgelig skal man brokke sig, hvis man ikke f?r det der st?r i betingelserne, men ved de allerbilligste er besparelsen sj?ldent ?rgelserne v?rd.
Liselotte – De skriver sgu at de lover at besvare mails indenfor 24 timer – ogs? i weekends, damn. Det kunne da v?re lidt sjovt at sende dem et anbefalet brev, og fort?lle dem at du ikke forventer noget regning i denne m?ned, da de ikke overholder deres betingelser. Det er n?ppe portoen og besv?ret v?rd ?konomisk, men sjovt det ville det da v?re.
Liselotte
19. september 2004 at 15:10Ahhh… bli’r lige n?dt til at tilf?je, at jeg betaler for en service som inkluderer respons indenfor 24 timer. Det eneste jeg beder om, er ovenn?vnte…
Du og jeg er nok enige Robert. Forventninger om service skal st? m?l med prisen man betaler. Her betaler jeg bare for en vare, som jeg ikke har f?et…
Anja
19. september 2004 at 13:53Jeg har jo ogs? selv B-one, og jeg vil mene, at betaler man for noget som helst, skal man da forvente at f? noget. N?r nu man har betalt ikke ;) Det g?r jeg! Og s? er prisen mig ligegyldig! Om det s? kun kostede en krone om m?neden, skal skidtet virke ;P
Liselotte
19. september 2004 at 10:44Det skulle jeg da mene Robert ;-)
Men ellers h?rer jeg det sikkert :-)
Robert Piil
19. september 2004 at 09:14Lige de problemer ligger jo nok hos B-One selv ;-)
Jeg synes bare man skal afbalancere sine forventninger med den pris man betaler. Det udelukker selvf?lgelig ikke at skubbe lidt p?, for at f? en smule mere end man betaler for. S? l?nge det bare g?res nogenlunde stuerent – og den gr?nse er du jo vel indenfor.
Liselotte
19. september 2004 at 08:57Mine forventninger er altid h?je, n?r det kommer til serviceydelser jeg betaler for.
At jeg bliver skuffet er ikke ensbetydende med, at jeg skal tie stille, for s? er chancen for at de retter op p? den elendige service i hvert fald lig nul.
Du har sikkert ret omkring hvem, hvad og hvor der har v?ret problemer, men som sagt har dette problem eksisteret siden fredag morgen – m?ske tidligere – og det har helt banalt handlet om at jeg ikke kunne anvende mySQL og php p? siden. Om den slags problemer s? ligger hos den ene eller den anden ved jeg alts? ikke en hujende om… ;-)
Robert Piil
19. september 2004 at 08:36Dine forventninger til hvad man kan forvente sig af en discount-webhoteludbyder er vist rigeligt h?je. Noget andet er s?, at selv de meget dyrere webhoteludbydere ikke altid kan yde den service.
For?vrigt var det ikke n?dvendigvis B-one der havde problemer, hvis det var i g?r der var problemer. I perioder var der i hvert fald store problemer p? trafikken gennem DIX’en (trafik mellem forskellige netudbydere. Det kan beytde at nogle sider har set defekte ud fra nogle udbydere, mens de har virket fint hos andre.