Totalt afskåret fra internettet siden i går eftermiddags lod jeg mig overtale til en service-aftale hos TDC. For 50 kroner om måneden gider de nu pludselig at tage mig alvorligt…
Samtalen startede med en besked om, at der formentlig ville komme en tekniker herud omkring tirsdag – doh! Tirsdag? Og hva’ skal jeg lige kunne bruge det til, når der skal arbejdes hele weekenden…
– Desværre, det er det bedste vi kan tilbyde…
Jeg skriger, skælder og smælder og bagefter fedter jeg alt det jeg har lært, men de er dælme toughe hos TDC. Der er ikke noget at gøre, men…
– Vi har jo lavet sådan en ny service-aftale for privatkunder nu. Det koster 50 kr/md og så får du altså lavet fejl indenfor 3 timer – var det noget?
Hva’ tror han selv? Gu’ er det da noget med udsigten til at skulle vente til tirsdag med igen at kunne fungere via internettet. Købt, sagde damen…
Nu tager de mig alvorligt. Nu får jeg sms’er der fortæller mig at de er i gang med at rette fejlen. Nu får jeg sms’er der fortæller mig at fejlen ER rettet.
Altsammen gjort på mindre end en ½ time efter jeg ringede og fejlmeldte, så der er da tilsyneladende ikke mangel på teknikere, men kun på vilje til at reparere medmindre man gider betale lidt ekstra for det. Ellers ka’ teknikeren gå og klø sig lidt bagi, drikke en kop kaffe og ellers vente til tirsdag med at gøre noget – uh… jeg bli’r så…
4 kommentarer
Liselotte
7. februar 2004 at 11:09Tror s?m?nd ikke det kun er dig… Jeg fornemmer ogs? at det er dalet til ingenting, s? jeg er meget enig med dig. Der burde m?ske nok v?re st?rre konkurrence, som kunne animere dem til at v?re lidt mere servicemindede…
Nick
7. februar 2004 at 09:04Sikke noget svineri. Jeg g?r nogle gange og ?nsker at der kommer en k?mpe udenlandsk telekoncern, med masser af penge, og udbyder internet og telefoni til priser, der f?r TDC og de andre store udbydere til at skrige i smerte. S? kunne de l?re de kunne de!!
Men er det bare mig, eller er serviceniveauet generelt indenfor tele og internet bare dalet til langt under nulpunktet?
Liselotte
6. februar 2004 at 12:54Og s? er vi vist lige vidt… hvis ellers jeg kan regne ;-)
Henrik Stidsen
6. februar 2004 at 12:05Hele hemmeligheden er at nu hvor teknikeren skal lave fejlretning for de kunder der har betalt ekstra bliver ventetiden l?ngere for dem der ikke har. Det vil s? f? mange flere til at betale for hurtigere fejlretning :)